مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

‌why would you believe that

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۸۷، ۰۵:۱۳ ق.ظ

این لاست هم دیگر دارد می‌رود روی اعصاب ها. من امروز این همه وقت خودم را تلف نکرده ام که پشت سر هم 3-4 قسمت آخر سیزن 2 را ببینم تمام شود برسم به سیزن 3 که تم کار کمی تغییر کند بعد به چی برسم خوب است. می‌رسم به لبخند ملوح جولیت (آهای... رسیدم به لبخند جولیت... دقت داری که) که نقش خدا را برای جک پدر مرده‌ی بدبخت بازی می‌کند. حالا هم نبینید این همه لجم گرفته. بیش‌تر دارم از خودم حرص می خورم که این کنجکاوی را از صبح نتوانسته ام مهار کنم که چندین ساعت لاست دیده ام و مدام هم به خودم غر زده ام که بشین یک نقد با محوریت" آموزه های دینی" در لاست بنویس دیگر و باز قسمت بعدی را دانلود کرده ام و دیده ام. تازه خنده دارش هم این است که کلی از بلاگ‌ها و فیدها را نمی توانم بخوانم بس که همه دارند سیزن جدید را برای هم تعریف و نقد می‌کنند 

۸۷/۱۱/۱۸

نظرات  (۱)

۱۸ بهمن ۸۷ ، ۰۵:۲۵ سجاد/جهنمی دوباره
سلام بر تو ای بنده آتون بیااااااااااااااااااااااااا جای تو خالیست اگر وقتت مجالی داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">