مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

هات چاکلت به سبک روزهای تنهایی "ن"

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۷، ۰۴:۵۳ ق.ظ
توی یک ماگ یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو + یک قاشق غذاخوری شکر + یک چهارم قاشق چای‌خوری فلفل قرمز + یک قاشق مربا خوری پودر گل‌سرخ یا یک چهارم استکان گل‌آب را با 1 چهارم لیوان خامه خوب مخلوط می کنیم تا شبیه سس غلظ شود بعد رویش آب جوش می ریزیم تا خرخره‌ی ماگ که نه یک کم کمترک و خوب هم می زنیم و کم کم سر می کشیم و سعی می کنیم دنیا و ما فی‌ها به ته کفشمان هم نباشد. و همین دیگر

۸۷/۱۰/۲۲

نظرات  (۱)

پودرِ گلِ سرخ، گل‌آب و فلفل را در این معجون تجربه نکرده‌ام. دوتای اولی را -هرچند تجربه نکرده باشم- می‌توانم توجیه کنم، فلفل را اما کجای دل‌م بگذارم؟




شما امتحان کن. خوب نشد پای من. (Chocolat (2000 را ندیده‌اید گمانم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">